למה "הגבאי"?
הגבאי בבית הכנסת היה תמיד הדמות שמכירה את כולם, שיודעת לגשת לכל אחד בצורה שונה, ושאוספת צדקה ותרומות בדרך שמכבדת את התורם.
בעולם העסקים של היום, גבייה הפכה למילה עמוסה שלילית. "מחלקת גבייה" נשמע מאיים, ו"שיחת גבייה" גורמת לכולם להתחמק. אבל למה?
כי רוב הגבייה נעשית בצורה לא נכונה. הודעות מאיימות, שיחות מביכות, טון אגרסיבי. זה לא רק לא נעים - זה גם לא עובד. לקוחות שמרגישים מותקפים לא ממהרים לשלם.
אז החלטנו לעשות את זה אחרת. לבנות מערכת שמבינה שגבייה היא קודם כל תקשורת. שהלקוח הוא לא "חייב" אלא בן אדם שרוצה לשלם - רק צריך להזכיר לו בצורה נעימה.